Hírek

A tengeri áruforgalom alakulása leginkább hullámvasúthoz hasonlítható. Néhány éve már tapasztalható volt ez a jelenség, most annyi a különbség, hogy akkor a szűkös kapacitás miatt, míg napjainkban visszafogott kapacitás mellett, a hajóstársaságok kedvezőtlen pénzügyi helyzete következtében növekednek a tengeri fuvardíjak.

Az Ázsiából Európába irányuló, illetve általában az európai külkereskedelmi forgalom alakulását 2011-ben természeti katasztrófák (pl. japán tsunami, thaiföldi árvíz), valamint a politikai és gazdasági események (pl. közel-keleti politikai helyzet, az euro válsága) befolyásolták.

A rendkívül rossz időjárási körülmények miatt továbbra is komoly késésekre kell számítani Koperben. Az érkező, illetve induló hajók rakodása késéssel történik, ezért jelenleg nehézségekbe ütközik az export konténerek leadása, illetve az import konténerek felvétele.  

A TEHERÁRU FORGALOM STAGNÁLÁSA TOVÁBB CSÖKKENTI AZ ÁGAZAT BEVÉTELEIT „A kapacitás túlkínálat, valamint a szigorúbb biztonsági szabályok hatályba lépésével járó többletköltségek miatt a tervezettnél jóval alacsonyabb profitot realizálhatnak az ágazat szereplői.” - figyelmeztetett Tony Tyler, a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) igazgatója. 

7. oldal / 7

Gyors díjkalkuláció és versenyképes fuvardíjak légi és tengeri szállítmányokra
Kérje árajánlatunkat. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön a piaci trendekről, aktualitásokról!

Deutsche Post DHL Group

© 2020 kkvszallitas.hu. DHL Global Szállítmányozási Kft. Minden jog fenntartva. One Online